torsdag 22 mars 2012

Effektiv dag!

Oj vad redig man vart idag! Jobbat från 7-15.30 å sen hem å starta med tvätten! Har även hunnit tvätta alla fönster och städa 4 rum av fem hemma! ( storarum, sovrum, toalett och hall) Köket lämnade jag till hjärtat. Lite får man fan göra när man skippar både städ och tvätt dag =)

Jag har fått min nya mobil Iphone 4s och jag får la erkänna att jag gillar den mkt. Hihi Men jag säger inte att den är bättre än någon annan å att någon annan är sämre men den håller måtten perfekt. Den e riktigt go att ha i handen och att skriva med =)

En annan sak som hänt i mitt liv är att jag har börjat en behandling på sjukhuset i Borås mot mina eksem. Äntligen är dem okej. Jag kliar inte så mycket längre och jag kan ääääntligen få duscha utan att skrika sönder mig! Behandlingen går ut på att jag två till tre gånger i veckan kommer in till sjukhuset. En gång badar jag i något lila vatten som gör mig brun :S Å inte snyggt brun utan som någon misslyckad spray taning! Haha å det värsta är att jag inte får duscha på 24 timmer efter badet. Ska bli intressant nästa vecka då jag ska bada två dagar i rad! Hihi men så e det. Det andra jag ska göra är att sola. De började med att jag ska sola i 9 sekunder vilket känns otroligt töntigt men man får la köra in de 4 milen för en snabbis på sjukhuset :P

Nehe nu e mammsen hemma igen å jag ska färga hennes hår å vara social =)

Ha det gött alla goinar där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar