tisdag 6 mars 2012

Jäfla skiit dag!

Dagen började ju riktigt bra... :S Skulle öppna förskolan idag men lyckas komma försent! Vaknade 05:51 och börjar kl 6:00... Starkt jobbat! Fruktansvärt pinsamt! Hela dagen har jag gått med huvudvärk och försökt komma ikapp dagen... SUCK! ALDRIG MER SEN!
Nu mera så kommer jag ställa både min mobil och hjärtats mobil!

Men nu har jag nog kommit ikapp dagen och huvudvärken är borta =) Härligt! Men snart är det dags att hoppa i sängen, några timmar kvar, men ändå! Se om jag kan våga mig på å duscha.. sist gjorde de så jävla ont... vill inte ha mina armar under vattnet! :S Längtar som bara den till den 22/3 då jag ska på läkarbesök å få reda på vad faan det e för fel med min hud!!

Jahopp nu har jag avreagerat mig lite =) Hihi!

Ha det gött alla goingar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar